FANDOM

Dayse Reilly Jellow 20,206,082 - Strażnik Czasu 20,206,082 oraz mieszkanka tej rzeczywistości.

Historia Edytuj

2018 Edytuj

2 Lipca Edytuj

  • Kilkanaście minut przed szóstą wylądowała w w swojej rzeczywistości i będąc bardzo głodna, spragniona i zmęczona po trzydniowej uciezce przed Goglinami, postanowiła włamać się do bliskiego domu i się napoić. Wybrała trafem dom Feliksa, rozbiła szybę i zaczęła pić sok. Stłuczenie szyby najwyraźniej zbudziło domatora i ten ją zauważył. Po wyjaśnieniu sytuacji, zauważyli siedzącą na kanapie Trixi i zaczęli rozmowę, z której wynikało, że Trixi i Feliks są również Strażnikami tej rzeczywistości i cała trójka zaczęła wspólnie oglądać „Avengers: Infinity War". Po skończonym seansie, Dayse zauważyła zniknięcie jej Diamentu Czasu z kosy, okazało się, że cała trójka została okradziona. Feliks połączył kropki i winę za to zrzucił na Sally, ona zaś po kilku minutach rozmowy przyznała się do czynu i oddała ich Diamenty. Następnie Feliks zauważył pojawienie się nowego Diamentu po którego poszedł wraz z Trixi, po powrocie wszyscy postanowili o wyrzucenie prawie wszystkich Diamentów w stronę Słońca. Następnie wróciła do swojej międzywymiarowej wycieczki.