FANDOM

Maksymilian Paweł Piskorowski 193,403 - Weteran I Wojny Maksymilianów w 103,876, były najinteligentniejszy człowiek w wieloświecie i były Bóg 2 Poziomu rzeczywistości 194,486

Posiadał 11. poziom inteligencji (czyli jest porównywalny z Dr. Who), potrafił manipulować przestrzenią, materią i od nie dawna czasem.

Wygląd Edytuj

Był to 165 centymetrowy, szczupły, biały mężczyzna z 40 centymetrowymi, nieułożonymi, ciemny blond włosami i mieszanego koloru oczami.

Historia Edytuj

2002 Edytuj

3 Grudnia Edytuj

  • Narodziny około godziny 10:00 w Wejherowie.

2015 Edytuj

1 Stycznia Edytuj

2 Stycznia Edytuj

4 Stycznia Edytuj

  • Potwierdzenia zaginięcia Maksymiliana przez tamtejsze władze.

20 Czerwca Edytuj

  • Maksymilian stwierdził, że dobrym pomysłem będzie zaproszenie innych ludzi z przypadkowych rzeczywistości.

21 Czerwca Edytuj

  • Na "Interdimensional Max's Party" dociera kilka wersji totalitarnych władz i zaczyna się bitwa o rzeczywistość 186,794, którą przegrywają Maksymilianowie, śmierć 99.3% z nich czyli około 150 tysięcy. Dokładnie 1023 z nich zostaje przy życiu i ucieka do rzeczywistości 2,980,295.

23 Czerwca Edytuj

  • Powrót 1000 Maksymilianów do swoich rzeczywistości.

20 Lipca Edytuj

  • Wylądowanie w rzeczywistości 103,876, czyli wszechświecie gdzie na postapokaliptycznej Ziemi rządzi tajemniczy ród G. z Natalią G. jako władczynią. 23 Maksymilianów zostało bardzo szybko odnalezionych i aresztowanych do więzienia, a zablokowany przez Maksymiliana pistolet portalowy został zabrany, lecz zanim to się stało Maksymilian miał wystarczająco dużo czasu by zamontować sobie chip otwierająy półzamknięte portale obok Maksymilianów z innych rzeczywistości.

21 Lipca Edytuj

  • 23 Maksymilianów uciekają z więzienia z pomocą reszty steleportowanych oraz rozpoczynają penetrację do wieży Natalii, co rozpoczyna oficjalnie I Wojnę Maksymilianów w tej rzeczywistości.

23 Lipca Edytuj

  • Maksymilianowie dostają się do wieży i zastają dodatkowo zablokowany przez Natalię pistolet portalowy. Sama Natalia ucieka.

2016 Edytuj

5 Września Edytuj

  • Maksymilian dowiaduje się o pobycie Natalii w Nevadzie.

20 Września Edytuj

  • Natalia zostaje odnaleziona i schwytana jako jeniec.

30 Września Edytuj

  • Ucieczka jeńca z zamordowaniem 30 Maksymilianów.

2 Października Edytuj

  • Maksymilian dowiaduje się, że Natalia ukrywa się w Dodger Stadium w Los Angeles.

6 Października Edytuj

  • 23:55 Maksymilian wyczuwa moment, gdy Natalia jest zdezorientowana i łatwa do schwytania, więc podlatują do niej helikopterem i łapią.
  • 23:58 Natalia po kilku minutach grożenia wyjawia sekret zablokowania pistoletu portalowego.

7 Października Edytuj

2017 Edytuj

28 Lutego Edytuj

  • Maksymilian osiągnął pełne władanie nad przestrzenią, łącząc swój umysł z Diamentem Przestrzeni i stał się Bogiem poziomu 1.

17 Października Edytuj

  • Maksymilian osiągnął pełne władanie nad materią, łączac swój umysł z Diamentem Materii.

2018 Edytuj

29 Kwietnia Edytuj

1 Lipca Edytuj

  • Spotkanie z Anonimowym z którego wynikało, że jest pod wrażeniem jego umiejętności i powiedział jak zmienić działanie Diamentów na o wiele potężniejsze, żeby te trzy sztuki kontrolowały cały Wymiar. Żeby sprawdzić swoją potęgę, zabić wszystkie zwierzęta i rośliny na Ziemi a całą powierzchnię zamienił w pustynię, a następnie stworzył pięciogłowego, 1.5 metrowego psa. Kilka godzin potem spotkał się z Sally i Feliksem i ich przywitał. Po pokazaniu swojej potęgi, zamieniając psa w czysty szkielet, następnie zamieniając te kości w gąbkę a potem przywracając go do życia cofając jego czas, dał Sally poproszoną przez nią jego krew. Następnie gdy Sally zaczynała go zabijać, ten steleportował różdżkę do swoich rąk, wtem przyleciał Coco i mu ją zabrał. Zdenerwowany Maks zamienił materię Coco na przenikającą przez materię, a różdżkę znowu teleportował do siebie. Sally potem przypomniała sobie, że jej różdżka ma identyfikator głosowy i zmieniła Coco znowu w normalną materię, różdżkę steleportowała spowrotem do siebie i jednym słowem zabiła Maksa.