FANDOM

Trixi Town 20,206,082 - Właścicielka Rockiego, szpieg wszystkich ludzi mieszkających w Nowym Jorku, właścicielka Diamentu Przestrzeni 20,206,082 oraz mieszkanka rzeczywistości 20,206,082.

Historia Edytuj

2001-2002 Edytuj

  • Narodziny

2018 Edytuj

1 Lipca Edytuj

  • Podczas szukania swojego kota Rockiego na drzewie, nagle zauważyła, że dwójka chodzących obok niej parkiem ludzi go ma. Zawisnęła przy nich na gałęzi i zwięła kota tłumacząc, że to jej, ten się powiększył. Następnie przy przedstawianiu się sobie, powiedziała, że wie kto to Feliks i gdzie mieszka, zgadnęła również, że Sally jest nie stąd. Feliks uznał to za przyznanie się go śledzenia i wrzucił ją do rzeczywistości 56,102,456. Trixi użyła swojego gwizdka, żeby spowrotem przenieść się do rzeczywistości 20,206,082, troszeczkę denerwując Feliksa. Wtedy zabrała ich na drzewo, gdzie był mały domek. Gdy do niego wszedli okazał się być 7 razy większy, w samym domu było pełno komputerów a na każdym 24/7 stream z kamery obok każdego domu w Nowym Jorku. Następnie Feliks zapytał ją czy ma przypadkiem Diament Przestrzeni, Trixi pokazała mu jej Diament po czym pożegnali się i teleportowali do swojego domu.

2 Lipca Edytuj

  • Używając Diamentu Przestrzeni, teleportowała się na pewno przed sząstą rano do domu Feliksa przed telewizor i będąc przez zaawansowaną technologią fałszującą jej temperaturę ciała oglądała kinowe filmy. Po rozmowie Dayse z Feliksem, ten drugi ją zauważył i zaczęła się półgodzinna rozmowa, z której wynikało, że Dayse jest Strażnikiem Czasu, a Ford Strażnikiem Materii. Następnie cała trójka zaczęła oglądać „Avengers: Infinity War" i po zakończonym seansie zorientowali się, że ich Diamenty zniknęły. Gdy wszystkie poszlaki wskazywały na Sally, ta przyznała się i oddała Strażnikom ich Diamenty. Następnie średnio słuchała, co się dzieje, lecz zrozumiała tyle, że powstał nowy Diament, Fizyki i że Feliks chce go zabezpieczyć. Usłyszała również od Sunday miejsce tego Diamentu i stworzyła do niego portal. Feliks i Trixi znaleźli się na Weridoxie w galaktyce Andromedy, gdzie bez problemów wzięli Diament Fizyki i wrócili do domu postanawiając wyrzucić prawie wszystkie Diamenty w stronę Słońca, po tym wróciła do swojego życia w domku na drzewie oraz do swojego hobby zamykania ludzi w klatkach i śledzenia dosłownie każdego mieszkańca Nowego Jorku za pomocą kamer.